Известие

Collapse
No announcement yet.

Новата ми 166 3.0 V6 24V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Здравейте,

    Най-накрая мога да се похваля, че имам спирачки. Доста ни забави обезвъздушаването на предните спирачни апарати, които имат два щуцера. След много ходене по мъките се оказа, че вътрешните щуцери са били късани, разпробивани и залепяни някакво яко лепило. В крайна сметка благодарение на ClassicAlfaManiac намерих два запазени предни апарата и колата спира.

    Следва да си набавя всичко необходимо за обслужване - ангренажен комплект и водна помпа + масло и филтри.
    Оказа се, че колата на моменти вдига температурата с до едно деление над 90. След което се включва перката и за 30-тина секунди всичко се връща в нормата. Това става само при работа на място, на път засега стреклата не мърда. На мен ми намирисва на водна помпа и не след дълго ще разберем.

    Допълнително след сглобяване на ABS-a и новите спирачни тръби на таблото светна лампата за airbag и ще проверявам дали някоя букса не се е разместила.

    След като минах стотина километра с 19 цоловите джанти мога да кажа, че вози учудващо меко спрямо очакванията ми. Въпреки това мисля да ги заменя за 18 или 17 цолови и скоро ще пусна обява за продажба/бартер. Имат доста стари гуми 235/35/19 от уважаваната марка Syron
    2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
    ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
      Здравейте,

      Оказа се, че колата на моменти вдига температурата с до едно деление над 90. След което се включва перката и за 30-тина секунди всичко се връща в нормата. Това става само при работа на място, на път засега стреклата не мърда. На мен ми намирисва на водна помпа и не след дълго ще разберем.
      Ха, това и при мен го има след като смених датчик за температурата на водата преди 3-4 години. Може да е от толеранс на двете термодвойки, защото както знаеш тази, дето отговаря за стрелката на таблото се покачва на интервали и за шофьора изглежда закована на 90, а реално варира от 75 до 95-6.
      '05 166 V6
      '98 156 2.0 TS ex ...

      Comment


      • #18
        Благодаря за споделения опит. След като сменя водна помпа това ще е следващото, което ще погледна, както и дали случайно не ми работи само втора степен на перката на радиатора - само една степен чувам и не мога да преценя коя се пада.
        2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
        ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
        sigpic

        Comment


        • #19
          Провери релетата в кутийката на левия калник в двигателния отсек и реостата който стои на самият радиатор.
          166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

          Comment


          • #20
            Мерси за насоката, ще помоля майстора да ги погледне защото съм бос в диагностиката (освен чрез смяна трудно ще диагностицирам че нещо не работи, а това може да е доста скъп метод )
            2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
            ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
            sigpic

            Comment


            • #21
              В събота монтирах нова перка с поставения на нея реостат. Мога да се похваля, че вече перката работи на първа скорост и стрелката на таблото не трепва от нивото 90 градуса. Благодаря за насоките
              2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
              ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
              sigpic

              Comment


              • #22
                Споделям две снимки от задното гърне, което поставих на черния рицар. Старото беше доста прогнило, и като звъннах на колегата Scrapera ме зарадва, че има Zender гърне от друга 166. Накрайниците са видимо по-големи и колата изглежда по-брутално. Откъм звук мисля, че стана една идея по-басов и дълбок. Но без тунинг на средното гърне огромна промяна не очаквах и без това. Както и да е, аз съм доста доволен. Как ви се струва?





                Прилагам снимка на стандартните накрайници за модела, за да има възможност за сравнение.

                2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Добре е станало, а за звука може някое клипче да направиш
                  Alfa Romeo 166 3.2TI

                  Comment


                  • #24
                    Изпуснали са ми и двете меки връзки и колата пърди леко. Тъй че още не съм правил записи, но имам едни стари от когато сменях спирачните тръби. Колата беше само по катализатори и звукът е доста интересен. Засега споделям това а по-късно ще запиша и с новото гърне

                    https://www.youtube.com/watch?v=9URCPYzd6IM
                    2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                    ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
                      Споделям две снимки от задното гърне, което поставих на черния рицар.
                      Според мен накрайниците стърчат маалко повече от необходимото, чисто от естетическа гледна точка.
                      По-красиво ще е ако са малко по-прибрани навътре, подобно на оригинала. Поне според мен.
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #26
                        Здравей, в действителност една идея по-прибрани биха били по-елегантни. Но нямах много възможност да присъствам на финалния монтаж и мисля, че така също е доста добре. На живо бих казал, че изглеждат по-добре.

                        ВЪПРОС към всички колеги - дайте ми съвет къде могат да ми ремонтират тампончето на горната стабилизираща щангичка на двигателя? В момента е разкъсана и двигателят клати доста при подаване и отнемане на газ. STR бутонът ако е включен особено става нетърпимо. Благодаря.
                        2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                        ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Кой тампон ти е скъсан,този на щангата където се хваща за купето или този на самата лапа?
                          166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                          Comment


                          • #28
                            Скъсан е тампонът откъм мотора, не този към купето.
                            2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                            ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Ако говориш за този на щангата има го по магазините и се сменя лесно,точковай го с телоподаващо на две места поне.
                              166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                              Comment


                              • #30
                                Добре е, че не се продава само с цялата щанга. Мерси, че го потърся.
                                2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                                ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X